TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników.
Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanalikach wału, popychaczy zaworowych.
Pozbywa się m.in. osadu, nagaru, sadzy, a także dokładnie usuwa zużyty olej.
Jedna puszka na 4-5 L oleju w samochodach oraz 5-6 L oleju w motocyklach.
Płukanie silnika jest bardzo ważną czynnością pielęgnacyjną – zarówno w przypadku samochodów, jak i motocykli. Pamiętaj, że duża ilość zanieczyszczeń, w tym nagaru może negatywnie wpłynąć na przepustowość kanalików olejowych, co z kolei prowadzi do ograniczenia ilości przepływającego oleju – taka sytuacja jest niebezpieczna nie tylko dla silnika, ale również dla turbosprężarki.
Stosując TEC 2000 Engine Flush, zadbasz o lepszą kompresję, zredukujesz spalanie oleju, a także przywrócisz odpowiednie parametrów silnika. Pamiętaj, że czysty silnik to większa moc, mniejsze spalanie i ogólne poprawienie wydajności pracy. Sprawdź naszą płukankę i dołącz do grona zadowolonych klientów.
TEC 2000 Engine Flush płukanka do silnika jest kompozycją:
- 2 rodzajów rozpuszczalników
- 2 preparatów smarnych
- baza węglowodorowa (niechlorowana)
- nie zawiera nafty i nie zawiera oleju
Engine Flush jest jednym z pierwszych i nielicznych preparatów w którym zrezygnowano z Chlorowanych Węglowodorów – co oznacza brak szkodliwych oparów podczas pracy preparatu i czystsze środowisko.
TEC 2000 Engine Flush jest uznawany za jeden z najbardziej skutecznych preparatów do czyszczenia wnętrza silnika. Jest bardzo łatwy w użyciu w dowolnych warunkach. Formuła TEC 2000 Engine Flush jest obecna na światowym rynku od ponad 20 lat i cieszy się doskonałą opinią wśród klientów profesjonalnie zajmujących się rynkiem motoryzacyjnym.
ZALETY:
-
Zwiększa kompresję w cylindrach
-
Umożliwia uzyskanie pełnej wydajności oleju bezpośrednio po wymianie
-
Usuwa osad oraz nagary ze wszystkich wewnętrznych powierzchni silnika
-
Usuwa osady z kanałów olejowych oraz rowków pierścieni tłokowych
-
Czyści i wycisza hydrauliczne popychacze zaworów
-
Zwiększa moc, dzięki uwolnieniu zapieczonych pierścieni tłoka
-
Neutralizuje szkodliwe kwasy w oleju
-
Płukanka do silnika redukuje szkodliwą emisje spalin
Jak stosować ?
TEC 2000 Engine Flush należy stosować podczas standardowej wymiany oleju.
Należy dodać preparat do silnika, jeszcze do starego oleju. Silnik powinien osiągnąć normalną temperaturę pracy. Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na biegu jałowym przez ok 10-15 minut (auto powinno znajdować się w wentylowanym pomieszczeniu lub na zewnątrz aby uniknąć zatrucia spalinami). Po tym czasie, należy spuścić stary olej, założyć nowy filtr i uzupełnić stan nowym olejem.
W wypadku gdy silniku pojawiły się problemy takie jak: lepkie pierścienie, nierówna kompresja, zwiększone zużycie oleju lub czarny dym, praca z preparatem powinna trwać ok 25-30 min zanim olej zostanie wymieniony.
Unikalna kombinacja bardzo skutecznych detergentów wraz z bardzo efektywnym smarowaniem pozwala na stosowanie preparatu we wszystkich silnikach spalinowych – benzynowych, diesla oraz zasilanych gazem. Operacja jest całkowicie bezpieczna dla silnika.
Dawkowanie:
Jedna puszka 375 ml preparatu TEC 2000 Engine Flush wystarcza na każde 4-5 litrów oleju (do mokrego sprzęgła 5-6 litrów oleju)